پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI)
مطالب دیگر:
📌جوشکاری فولاد📌جوندگان و راه های کنترل آنها📌جوندگان و راههای کنترل آنها📌جهانی شدن اسلام📌جهانی شدن فرهنگ و واکنش های فرهنگی📌جهانی شدن و شهر جان رناي شورت يونگ هيون كيم📌جهانی شدن📌جهاني شدن و توسعه📌جی آر اف📌چاپگر سه بعدی📌چاپلوسي تملق📌ی📌چارت سازمانی و سند شرح وظايف📌چارچوب برنامه های چهارساله معاونت درمان📌چارچوب بهنجار آموزش اخلاق رایاسپهری شالودهای پویا برای طرح درس دانشگاهی آموزش آداب فناوری اطلاعات فا📌چارچوب معلمی📌چاقی کودکان و نوجوانان📌چالش ها و چشم اندازهاي امنيت راه و ترافيك كشور📌چالش ها و راهکارها در احیاء بافت های فرسوده📌چالش های مدیریتی استقرار سیستمهای اطلاعات مدیریت📌چالش های قضاوت حرفه ای در حسابرسی📌چالشها و چشماندازها در فرايند ياددهي و يادگيري تعادلهاي شيميايي📌چالشها و چشماندازها در فرايند ياددهي يادگيري تعادلهاي شيميايي📌چالشهای ارزش گذاری فناوری در ایران📌چالشهای حسابرسی مالیاتی
این پرسشنامه دارای 21 سوال بوده و هدف آن ارزیابی باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان و خرده مقیاس های آن است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است: گزینه کاملا مخالفم مخالفم نظری ندارم موافقم کاملا|40091763|اِل کیو-lqv|پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI), باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI)📌جوشکاری فولاد📌جوندگان و راه های کنترل آنها📌جوندگان و راههای کنترل آنها📌جهانی شدن اسلام📌جهانی شدن فرهنگ و واکنش های فرهنگی📌جهانی شدن و شهر جان رناي شورت يونگ هيون كيم📌جهانی شدن📌جهاني شدن و توسعه📌جی آر اف📌چاپگر سه بعدی📌چاپلوسي تملق📌ی📌چارت سازمانی و سند شرح وظايف📌چارچوب برنامه های چهارساله معاونت درمان📌چارچوب بهنجار آموزش اخلاق رایاسپهری شالودهای پویا برای طرح درس دانشگاهی آموزش آداب فناوری اطلاعات فا📌چارچوب معلمی📌چاقی کودکان و نوجوانان📌چالش ها و چشم اندازهاي امنيت راه و ترافيك كشور📌چالش ها و راهکارها در احیاء بافت های فرسوده📌چالش های مدیریتی استقرار سیستمهای اطلاعات مدیریت📌چالش های قضاوت حرفه ای در حسابرسی📌چالشها و چشماندازها در فرايند ياددهي و يادگيري تعادلهاي شيميايي📌چالشها و چشماندازها در فرايند ياددهي يادگيري تعادلهاي شيميايي📌چالشهای ارزش گذاری فناوری در ایران📌چالشهای حسابرسی مالیاتی
جوینده گرامی در این پست شما فایل با عنوان پرسشنامه باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان (MTEBI) را مشاهده می نمایید.
این پرسشنامه دارای 21 سوال بوده و هدف آن ارزیابی باورهای کارآمدی تدریس ریاضی معلمان و خرده مقیاس های آن است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:
گزینه
کاملا مخالفم
مخالفم
نظری ندارم
موافقم
کاملا موافقم
امتیاز
1
2
3
4
5
اما این شیوه نمره گذاری در مورد سوالات 3، 6، 8، 15، 17، 18، 19و 20 معکوس شده و به صورت زیر در خواهد آمد:
گزینه
کاملا مخالفم
مخالفم
نظری ندارم
موافقم
کاملا موافقم
امتیاز
5
4
3
2
1